Dotazy

V této sekci můžete pokládat své dotazy týkající se CMG. Otázky týkající se klubu Oáza a ICM prosíme směřujte přímo na jejich vlastní stránky.
Se všemi dotazy na Bakaláře (klasifikaci) se prosíme obracejte přímo na pana Martina Sitteho (), který je má na naší škole na starosti. Zde nebudou zodpovídány.

Pan Tau | 12.6.2019 - 10:32

Pane Slávku, opravíte WiFi? Nefunguje

Odpověď:
Ahoj. Nikdo poslední dobou nehlásil, že by měl nějaký problém s Wi-Fi. Zkusil jsem se do studentské přihlásit a vše fungovalo, jak mělo. Pokud se ti zdá, že je s ní něco v nepořádku, a nejlépe se tak děje i dalším žákům ve tvém okolí, stavte se ideálně ve dvojici, ať mi to můžete nasimulovat, případně pak dodatečně otestovat po nějakých zásazích. Možná to dělá jen na některém místě (?). Možná je signál, ale je problém s ověřením uživatele (?). Nemá smysl takovou věc psát sem do dotazů, když jsme tu vždy pro vás a všechny hlášené problémy máme snahu co nejrychleji vyřešit. Slávek Müller

Dodatek 17. 6.: Nikdo ohledně Wi-Fi nepřišel, bereme to tedy jako individuální problém. Ale i tak je možné se stavit.

Vít Bárta | 9.6.2019 - 20:04

Dobrý den, jen jsem se chtěl vyjádřit k aktuálním dotazníkům. Celkem mě mrzí a zároveň nechápu, proč je možnost vyjádřit se pouze ke 2 učitelům kladně a ke 2 negativně. Proč tam není libovolný počet, aby se každý mohl vyjádřit tak jak chce?

Odpověď:
Dobrý den, odpověď může být například 2880. Což je rozdíl mezi počtem odpovědí při 100% účasti žáků a studentů, kteří se vyjádří k průměrně 12 učitelům a mezi čtyřmi odpověďmi každého studenta. Jinak nechápu, proč z otázky "Vyberte dva předměty, se kterými máte ve škole největší problém či patálii. Pokuste se definovat, co je podle vás hlavní příčinou a navrhnout řešení." usuzuješ, že máš možnost vyjádřit se pouze ke 2 učitelům negativně. Že by tu byl někdo, kdo chce anonymně kritizovat všechno a všechny za každou cenu? Pro evaluační účely a pro případné zachycení podstatných problémů dle našeho názoru tento počet stačí. K vyjádření dalších názorů je třeba využít jiné platformy - studentské rady, osobního rozhovoru s TU, ŘŠ, korespondence apod. S pozdravem Pavel Polcr

Jiří Parubek | 29.5.2019 - 13:42

Zdravím, mohu se zeptat, kdy budou zveřejněna inspekční zpráva z poslední návštěvy inspekce? Předem díky za odpověď.

Odpověď:
Pěkný den, pokud se jedná o návštěvu ČŠI ve dnech 9. a 10. května 2019, pak žádná zpráva z této činnosti není. Probíhalo šetření a sběr dat pro výslednou zprávu ČŠI v rámci celé republiky, šetření probíhalo na vícero školách v oblasti informační gramotnosti, nešlo o inspekční kontrolu. Ta proběhla v lednu 2017 - odkaz https://www.csicr.cz/cz/Dokumenty/Inspekcni-zpravy?d=13387 S přáním pěkného dne, Pavel Polcr

Student sexty | 19.4.2019 - 13:21

Dobrý den,
chtěl jsem se zeptat, na jaké datum je naplánován letošní turistický kurz.
Děkuji za odpověď.

Odpověď:
Ahoj. Ověřoval jsem, jestli se termín turistického kurzu oproti ročnímu plánu práce nezměnil, ale platí 16.–21. června. Slávek Müller

Lenka | 26.2.2019 - 16:27

Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat, jestli se bude otvírat 6. ročník ZŠ také pro školní rok 2019/20?
Děkuji za odpověď.

Odpověď:
Dobrý den. Základní škola pokračuje, budeme klasicky přijímat žáky do nové šesté třídy. Dnes jsme zaktualizovali informace v sekci Přijímací řízení, můžete se tam podívat po detailech a přihlášce. Slávek Müller

Zoufalá studentka devítky | 25.2.2019 - 18:05

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, jestli by nám mohli učitelé zadávat méně prezentací na přednášení, nevím co to bylo za seminář nebo poradu, ale jako nápad to rozhodně nepodporuji, protože učit je práce učitelů, ne nás, když se máme ještě k tomu učit na přijímačky. Děkuji za pochopení a prosím za zmírnění.

Odpověď:
Dobrý den, z dotazu jsem trochu rozpačitý. Pokud chápu dobře pojem prezentace na přednášení, jde zřejmě o referáty, příp. výsledky bádání nebo něco podobného. Takže se máme vrátit k výkladu učitele, který načte literaturu a pak ji "přepapouškuje" studentům? Učit je samozřejmě práce učitelů, ale formy jsou různé, k těm modernějším patří třeba i to, že žák je více zapojován aktivitou do výuky, není jen pasivním posluchačem. Ředitel také řídí tak, že řadu věci musí udělat podřízení. No a pak je tu otázka míry. Kdo ji má stanovit, kolik je hodně, kolik málo? To se nedá přesně stanovit... Pěkný den a úspěšné přijímačky, Pavel Polcr

Jméno... | 18.2.2019 - 20:13

Zajímalo by mě, co si představujete pod pojmem modernizace výuky. Předem díky za odpověď.

Odpověď:
Nevím, na koho je dotaz směřován, tak si ho přivlastním a zareaguji. Ten pojem je velmi široký, tato sekce asi není vhodná pro zamýšlení se nad vizemi, scénáři apod. Takže na obecný dotaz obecná odpověď. Modernizace výuky spočívá v nových metodách a postupech, nových postojích, zařazení aktuálních témat, využití moderních technologií. používání jiných forem hodnocení, přibližování teorie s praxí ... Na druhou starnu je potřeba si uvědomit, že modernizovat za každou cenu může být někdy kontraproduktivní a neefektivní. Tím nechci říct, že jsem proti modernizaci. Některé zásahy do školství v minulých letech jsou toho důkazem. S pozdravem Pavel Polcr

Uchazeč | 29.1.2019 - 21:51

Dobrý den.Otázka:Ve kterém roce byla založena církevní škola Cyrilometodějské gymnázium v Prostějově?
Děkuji.

Odpověď:
Dobrý den, CMG bylo založeno v roce 1992. Pokud by Vás zajímala další data okolo naší školy, na ta nejdůležitější se můžete podívat ve zdejší sekci Historie školy. Slávek Müller

Džony Macháček alias Eliáš Masopust | 21.1.2019 - 23:50

Dobrý den, zajímalo by mě, zda byly zrušeny ty semináře pro pedagogy, které pro ně nemají význam (dle evaluace učitelů z roku 2015).
Předem díky za odpvěď.

Odpověď:
Já myslím, že Vás/Tě to až tak nezajímá. Jen prostě před půlnocí nebylo, co dělat. Semináře pro učitele jsou důležité, a to jestli mají nebo nemají smysl, se často dozvíme až po semináři. Přestože se snažíme vybírat tak, aby byly zajímavé, může se stát, že někdy to nevyjde a někomu se něco nelíbí. Pěkný den, Pavel Polcr

Eliáš Masopust | 21.1.2019 - 23:46

Zdravím, proč aktuálně není v naídce práce na CMG uveden post obsluha budfetu, když žádná není?

Odpověď:
Dobrý den, omlouvám se, ale dotaz je pro mne víceméně nesrozumitelný, chybné koncovky Když bych ho upravil - proč není post obsluha bufetu, když žádný není - Když není bufet, není obsluha. Proč není uveden post obsluha, když žádná není. Právě proto. Dle nás jsou lepší cesty, jak hledat provozovatele bufetu, nejsou jen přes sekci nabídka práce. Pavel Polcr
Stránka 1 / 104
Vypsat vše
Nový dotaz
Přepište kontrolní kód:

Upozornění:
Dotazy jsou odesílány k odpovězení v běžné pracovní době. Nevhodné dotazy nebudou zveřejněny. CMG neodpovídá za gramatickou úroveň zobrazených dotazů.

© 2006–2019 CMG, ZŠ a MŠ v Prostějově | kontakty | webdesign: NoveStranky.cz | prohlášení o přístupnosti
toplist